Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici

Ampliació del Termini de presentació de sol·licituds del Premi RAGALO fins al 22 de febrer.

• 25 de de gener de 2018

S’ha manifestat la necessitat d’arribar a un major nombre d’estudiants de les universitats espanyoles, que no han rebut informació sobre la convocatòria amb temps per a omplir els formularis.

Per aquest motiu es fa necessària l'ampliació del termini de presentació de sol·licituds del Premi RAGALO a l'impuls de l'ApS de la Universitat de València fins al 22 de febrer, inclòs.

Bases Premi Ragalo

Annex 1