Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici

Defensa tesi doctoral

• 15 d'octubre de 2017

Dilluns passat 10 de juliol a les 11h va tenir lloc en la Sala de Graus Germà Còlon de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I la defensa de la tesi doctoral titulada “Disseny i aplicació del programa socioemocional Assega Jugant en alumnat d'Educació Primària mitjançant metodologia Aprenentatge-Servei (APS)” per la doctoranda Lorena Zorrilla Silvestre i dirigida pel Dr. Jesús Gil Gómez i la Dra. Mercedes Ventura Campos. L'estudi realitzat pretenia avaluar els efectes de l'aplicació del programa, apostant per l'ús del APS. Per a açò, els estudiants de segon curs de grau d'Educació Infantil van crear, van dissenyar i van aplicar aquest programa en alumnes de primer i segon d'Educació Primària, obtenint resultats interessants augmentant el nivell de la competència socioemocional en l'alumnat de primària.