Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Edifici

Premi RAGALO 2017 a l'impuls de l'Aprenentatge Servei, ApS.

• 19 de febrer de 2018

La Universitat  de València, a través del Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner convoca a l'alumnat de les universitats espanyoles a participar en la segona edició del premi RAGALO, nom amb el qual es desitja reconèixer i fer present Rafaela García López, professora de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació de la Universitat de València.

Dijous que ve 22 de febrer finalitza el termini per a l'enviament de candidatures al premi.

Bases convocatòria i Annexos

Tutorial para registrar la candidatura: Tutorial Sede ENTREU