Logo de la Universitat de València Logo Centre de Formació i Qualitat Logo del portal

El SFPIE obri un canal en Telegram denominat “Formació i Innovació SFPIE-UV”

  • 13 de novembre de 2019
Image de la noticia

El Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) ha obert un canal en Telegram per a informar de totes les novetats que van sorgint en relació a formació de PDI, PAS i convocatòries d'innovació educativa.

L'objectiu del canal és oferir una informació actualitzada i àgil sobre tots els temes que són competencia del SFPIE: obertura de terminis d'inscripció als plans formatius o cursos, organització de conferències, publicació de convocatòries d'innovació docent o de MOOCs, processos per a sol·licitar el servei d'enregistrament del SFPIE (creació de mUVies), realització de jornades, inici d'inscripció a programes d'altres serveis amb qui col·laborem (formació transversal de doctorat i curs de formació pedagògica i didàctica per a professorat tècnic de Formació Professional), obertura de terminis d'enviament d'articles a la revista REALIA (Research in Education and Learning Innovation Archives), o qualsevol altra informació que puguem considerar rellevant.

Ara mateix, el SFPIE ja n’informa, tant a través de la web, com de la llista general de la UV, però el nou canal permetrà més proximitat a l'usuari.

Per a donar-se d'alta en el canalnomés cal que descarregueu l'aplicació Telegram al vostre dispositiu móvil, i busqueu, en Telegram, el canal ‘Formació i Innovació SFPIE-UV’.