Logo de la Universitat de València Logo del portal

• CECT

38é reunió anual de l'Organització Europea de Col·leccions de Cultiu (ECCO)

• 11 de juny de 2019
38é reunió anual de l'Organització Europea de Col·leccions de Cultiu (ECCO)

La 38é reunió anual de l'Organització Europea de Col·leccions de Cultiu (ECCO) se celebra del 12-14 juny a Torí (Itàlia) amb el lema “Microorganisms as tools to win the current societal challenges and support European strategies in bioeconomy”.

Els amfitrions d'enguany són la Universitat de Torí juntament amb la Mycotheca Universitatis Taurinensis (MUT) i les Col·leccions de Cultius de la Universitat de Torí (TUCC). Des de la Col·lecció Espanyola de Cultius Tipus (CECT), assistiran a la reunió Rosa Aznar (directora), Aurora Zuzuarregui (gestora de recursos microbians i responsable de qualitat) i José Miguel López (responsable de patents i informàtica).