Caravana d’ajuda humanitària al poble sahrauí, a Burjassot-Paterna

Una imatge dels campaments de Tindouf, al Sahara

Com cada any, la comunitat universitària del Campus de Burjassot-Paterna participa en la Caravana d’Ajuda Humanitària que organitzen la Federació d’Associacions de Solidaritat amb el Poble Sahrauí i la delegació de la RASD mitjançant la Mitja Lluna Roja Sahrauí. La campanya, destinada als campaments de Tindouf (Algèria), està oberta i finalitzarà el pròxim 26 de gener.

Pel que fa a l’ajuda alimentària, aquest Campus se centra en la recollida de sucre, oli i arròs. En la passada edició de 2010, l’aportació va ser de 455 kg d’aliments, a més dels 945 euros que contribuïren a les despeses d’enviament.

Els constants retalls en l’ajuda humanitària per part dels organismes oficials fan que la situació siga dramàtica per als refugiats sahrauís, i encara més necessària i urgent la solidaritat de tots amb aquest poble maltractat i ignorat.

Per tal de facilitar la recollida d’aliments, la Universitat ha disposat una sèrie de contenidors, convenientment indicats amb el cartell de la Caravana, a l’entrada dels següents edificis: Serveis Generals del Campus (junt a Reprografia), Biblioteca del Campus de Burjassot, Edifici de Deganats, Centre de Càlcul, Edifici d’Investigació (SCSIE), Aulari Interfacultatiu, i IATA i Edifici d’Instituts al Parc Científic.

La col·laboració econòmica per a les despeses d’enviament d’aliments es pot fer per transferència individual al compte 2100-2831-58-0200039406 de Al-Amal (ONG de Solidaritat amb el Poble Sahrauí de València), indicant-hi Campus de Burjassot-Paterna, Caravana 2011. També es pot fer aportacions per entrega directa a les responsables de la Caravana al Campus: Neus Soro, Mercé Pamblanco, Begoña Herrero i Núria Romero (ext. 44883-43446).

Last update: 13 de january de 2011 10:19.

News release