Onofre Monzó, president de la Federació Espanyola de Societats de Professors de Matemàtiques

El professor Onofre Monzó.

Onofre Monzó del Olmo, professor associat del Departament de Didàctica de les Matemàtiques de la Universitat de València des de fa més de deu anys i professor de l’IES Veles i Vents de Torrent, ha sigut nomenat president de la Federació Espanyola de Societats de Professors de Matemàtiques (FESPM) http://www.fespm.es/

Les activitats per a la millora de l’ensenyament i l’aprenentatge de les matemàtiques que Onofre Monzó ha desenvolupat al llarg dels anys són nombroses, tant en el seu treball en l’institut amb els seus alumnes de secundària, com en el seu treball d’assessor de la reforma dels ensenyaments mitjans i assessor tecnicopedagògic de la Generalitat Valenciana en la dècada dels noranta. En la Universitat de València és professor de la Facultat de Magisteri i del Màster de Professorat de Secundària en l’especialitat de Matemàtiques, i ha realitzat per a la Càtedra de Divulgació de la Ciència, juntament amb Luis Puig i Tomás Queralt, les ‘Rutes Matemàtiques per València’, activitat que arribarà enguany a la seua onzena edició.

La Federació Espanyola de Societats de Professors de Matemàtiques es va fundar l’any 1988, unint al principi a les societats de professors de matemàtiques d’Aragó, Canàries i les dos existents en aquells moments a Andalusia. Des de llavors fins a hui, la federació ha seguit un procés continu de creixement, fins a arribar a estar formada en l’actualitat per vint societats i comptar amb més de 6.000 socis, de totes les etapes educatives.
 
El president de la FESPM s’elegeix entre els presidents de les societats federades. Onofre Monzó és el president de la Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana “al-Khwārizmī”, http://www.semcv.org/, que es va fundar fa vint anys, el primer president dels quals i actual president d’honor és el catedràtic de Didàctica de les Matemàtiques de la Universitat de València Luis Puig.
 

Last update: 11 de july de 2013 14:38.

News release