Arnau Vera, David david.arnau@uv.es https://orcid.org/0000-0002-2849-8248
- Ensenyament i aprenentatge de la resolució de problemes verbals aritmètic-algebraics.
- Ensenyament i aprenentatge de l’aritmètica.
- Ensenyament i aprenentatge de l’àlgebra.
Diago Nebot, Pascual David Pascual.Diago@uv.es https://orcid.org/0000-0002-0900-8098
- Ensenyament i aprenentatge de la resolució de problemes: Educació Infantil i Primària, Entorns Tecnològics.
Ferrando Palomares, Irene Irene.ferrando@uv.es https://orcid.org/0000-0003-3746-4581
- Ús de la modelització en l'ensenyament de les matemàtiques
- Aspectes afectius i actitudinals en relació a l'aprenentatge i l'ensenyament de les matemàtiques
- Estudi de l'actuació del professor de matemàtiques a partir de l'observació a l'aula
Ferrando Esteve, Lara Lara.Ferrando@uv.es
- Resolució de problemes: Estudi mitjançant ressonància magnètica.
- Integració de la perspectiva de gènere en àrees STEM.
Gallart, César cesar.gallart@uv.es
- Resolució i plantejament de problemes de modelització.
- Modelització en l'educació secundària.
Gutiérrez Rodríguez, Ángel Angel.Gutierrez@uv.es http://orcid.org/0000-0001-7187-6788
- Ensenyament i aprenentatge de la geometria amb programari de geometria dinàmica.
- Ensenyament i aprenentatge de la demostració matemàtica.
- Processos cognitius d'estudiants amb alta capacitat matemàtica i resolució de problemes.
Gutiérrez Soto, Juan juan.gutierrezsoto@uv.es
- Ensenyament i aprenentatge de la resolució de problemes verbals aritmètic-algebraics mitjançant l'ús d'apps.
Jaime Pastor, Adela adela.jaime@uv.es https://orcid.org/0000-0003-3839-1476
- Investigacions sobre altes capacitats matemàtiques d'estudiants d'Educació Primària i ESO.
- Raonament d'estudiants, anàlisi de recursos i disseny de materials.
- Ensenyament i aprenentatge de la geometria euclidiana en Educació Primària i 1r a 3r ESO.
López Iniesta, Emilia emilia.lopez@uv.es https://orcid.org/0000-0002-
-
Resolució de problemes aritmètics amb entorns tecnològics.
-
Estudis al voltant de la diversitat de gènere en les TIC i STEM per a reduir la bretxa de gènere en les carreres STEM.
Pérez Suay, Adrián adrian.perez@uv.es https://orcid.org/0000-0002-
- Ensenyament i aprenentatge de la resolució de problemes mitjançant Entorns Tecnològics.
Pla Castells, Marta Marta.Pla@uv.es https://orcid.org/0000-0002-2088-2536
- Ús de la modelització en l'ensenyament de les matemàtiques.
- Anàlisi d’errors matemàtics a la resolució de tasques de modelització i el seu ús en la formació de futurs mestres.
- Plantejament de problemes matemàtics com a eina d’ensenyament/aprenentatge
Puig Espinosa, Luis Luis.puig@uv.es
- Anàlisi didàctica, històric i epistemològic de les matemàtiques escolars: àlgebra, aritmètica, resolució de problemes, anàlisi i modelització.
Sanz García, María T. m.teresa.sanz@uv.es https://orcid.org/0000-0003-1799-3099
- Els problemes aritmètic-algebraics amb quantitats fraccionàries, la seua anàlisi racional i empírica.
- La velocitat, habilitat i comprensió lectora com a base per a l'èxit en la resolució de problemes aritmètic-algebraics.
- Procés d'ensenyament-aprenentatge dels nombres racionals i la resolució de problemes.
- Matemàtica, nombres racionals, resolució de problemes.
Segura Cordero, Carlos carlos.segura@uv.es https://orcid.org/0000-0002-1457-5740
- Ús de la modelització en la ensenyament de les matemàtiques.
- Aspectes cognitius i afectius en la resolució i plantejament de problemes.
- Ensenyament i aprenentatge de la mesura i l'estimació de magnituds.