- Ensenyament i aprenentatge de la resolució de problemes verbals aritmètic-algebraics.
- Ensenyament i aprenentatge de l’aritmètica.
- Ensenyament i aprenentatge de l’àlgebra.
- Ensenyament i aprenentatge de la resolució de problemes: Educació Infantil i Primària, Entorns Tecnològics.
- Ús de la modelització en l'ensenyament de les matemàtiques
- Aspectes afectius i actitudinals en relació a l'aprenentatge i l'ensenyament de les matemàtiques
- Estudi de l'actuació del professor de matemàtiques a partir de l'observació a l'aula
- Resolució de problemes: Estudi mitjançant ressonància magnètica.
- Integració de la perspectiva de gènere en àrees STEM.
- Resolució i plantejament de problemes de modelització.
- Modelització en l'educació secundària.
- Ensenyament i aprenentatge de la geometria amb programari de geometria dinàmica.
- Ensenyament i aprenentatge de la demostració matemàtica.
- Processos cognitius d'estudiants amb alta capacitat matemàtica i resolució de problemes.
- Ensenyament i aprenentatge de la resolució de problemes verbals aritmètic-algebraics mitjançant l'ús d'apps.
- Investigacions sobre altes capacitats matemàtiques d'estudiants d'Educació Primària i ESO.
- Raonament d'estudiants, anàlisi de recursos i disseny de materials.
- Ensenyament i aprenentatge de la geometria euclidiana en Educació Primària i 1r a 3r ESO.
- Ensenyament i aprenentatge de la resolució de problemes mitjançant Entorns Tecnològics.
- Ús de la modelització en l'ensenyament de les matemàtiques.
- Anàlisi d’errors matemàtics a la resolució de tasques de modelització i el seu ús en la formació de futurs mestres.
- Plantejament de problemes matemàtics com a eina d’ensenyament/aprenentatge
- Anàlisi didàctica, històric i epistemològic de les matemàtiques escolars: àlgebra, aritmètica, resolució de problemes, anàlisi i modelització.
- Els problemes aritmètic-algebraics amb quantitats fraccionàries, la seua anàlisi racional i empírica.
- La velocitat, habilitat i comprensió lectora com a base per a l'èxit en la resolució de problemes aritmètic-algebraics.
- Procés d'ensenyament-aprenentatge dels nombres racionals i la resolució de problemes.
- Matemàtica, nombres racionals, resolució de problemes.
- Ús de la modelització en la ensenyament de les matemàtiques.
- Aspectes cognitius i afectius en la resolució i plantejament de problemes.
- Ensenyament i aprenentatge de la mesura i l'estimació de magnituds.