194 beques de pràctiques en empresa per a estudiants de la Universitat de València

• 14 de gener de 2018

A través de les Beques Santander CRUE CEPYME, 194 estudiants de la Universitat de València podran realitzar pràctiques en PIMES, microempreses i autònoms, fundacions, ONG’s i altres associacions i entitats sense ànim de lucre, dotades amb una borsa o ajuda econòmica cofinançada al 50% entre el Banc Santander i l’empresa/entitat que ho aculla.

Les pràctiques tindran una durada de 3 mesos a mitja jornada, i la dotació bruta serà de 900€.

Objectius

• Promoure la realització de pràctiques acadèmiques externes dels estudiants de la Universitat de València, facilitant la seua posterior inserció professional.
  • Augmentar i reforçar la col·laboració de les PIMES, microempreses i autònoms, fundacions, ONG’s i altres associacions i entitats sense ànim de lucre amb la Universitat de València per a la realització de pràctiques formatives.
  • Facilitar a les pimes i entitats l’acolliment d’estudiants en pràctiques.

Per a participar, tant les empreses com els estudiants interessats, han de seguir el procediment indicat en la següent convocatòria.