Universitat de ValènciaFacultat d'Economia Logo del portal

Estudia a la Facultat d’Economia, garantia de professionalització i ocupabilitat.

Estudia a la Facultat d’Economia, garantia de professionalització i ocupabilitat

La nostra meta és que aconseguiu el que somieu.

La nostra meta és que aconseguiu el que somieu

III Jornada sobre comunicació on-line, noves tecnologies i turisme

Aquesta jornada serà el 23 de maig de 2012 a la nostra Facultat i se centrarà a donar a conèixer les noves estratègies de màrqueting turístic en l'entorn on-line. Es busca obtindre una visió aplicada de com l'aparició d'internet i les noves tecnologies estan causant un canvi en les regles del joc de la comunicació turística. En l'actualitat, internet, la Web 2.0 - els blogs, les xarxes socials- o els smart phones otorguen a l'individu un paper destacat en la seua relació amb el turisme i l'elecció de la destinació turística.

El potencial turista deixa de ser un receptor passiu de continguts per a ,ara, buscar-los, generar-los, editar-los i compartir-los amb la comunitat (User Generated Content), afavorint l'aparició d'un màrqueting interactiu. Aquest nou entorn tan hipersegmentat però a la vegada “multiconnectat” que ens ofereix Internet suposa per als gestors del turisme i l'oferta turística una gran oportunitat per a passar d'oferir campanyes de comunicació tradicionals a generar campanyes on es generen converses que aporten valor i contingut –emocional- d'interés per als seus públics. Ser un lloc de trobada amb especialistes en el tractament, estudi i anàlisi de la Comunicació On-line. Posar en comú coneixements, tendències i experiències, sabedors de la trascendència que per a estudiants, professors, investigadors i professionals té el seu coneixement.

Data d'actualització: 11 de d’abril de 2012 16:47.

Llista de notícies