Lliurament dels acords de pràctiques curriculars del segon semestre 2018-2019

Lliurament acords de pràctiques curriculars
Període de l'esdeveniment:
  • 13 de desembre de 2018 de 14:00 a 16:00. Dijous.
  • 17 de desembre de 2018 de 14:00 a 16:00. Dilluns.

Lloc de realització: Aulari Sud (Campus dels Tarongers)

Descripció:

Els dies 13 i 17 de desembre es procedirà al lliurament dels acords de pràctiques del segon semestre. El lliurament es realitzarà a l'aulari Sud amb la següent distribució de graus, aules i horari.

Els alumnes que han presentat un autopracticum, si ha sigut acceptat per la Comissió de PE, han d'assistir a arreplegar l'acord de PE, com la resta d'alumnes.

Aquells/es estudiants que no puguen recollir el seu acord de pràctiques, poden autoritzar a una altra persona perquè ho faça. En aquest cas, la persona autoritzada lliurarà un document d'autorització, degudament signat, i fotocòpia del vostre DNI.

Organitza:

Facultat d'Economia.