Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat d'Economia

Olimpíada d'Economia: publicació de resultats dels finalistes Fase Local 2018

• 16 d'abril de 2018

Els estudiants que es van presentar a la fase local de l'Olimpíada d'Economia el passat 24 de març podran consultar individualment el lloc que han ocupat a partir d'aquesta setmana.

Des del Comité organitzador de l'Olimpíada d'Economia volem agrair, tant a professors com a estudiants, la seua participació en l'Olimpíada d'aquest curs 2017-18 i animar-vos al fet que seguiu fent-ho.

Els sis primers classificats representaran la Universitat de València i la Universitat Politècnica de València en l'Olimpíada Espanyola d'Economia, que enguany se celebrarà a Santiago de Compostel·la. El tràmit d'inscripció a la Fase Nacional serà realitzat per les dues facultats organitzadores.

Llista d'enllaços: