Els pròxims dies 27 i 28 de maig, en la Sala Sánchez Ayuso de la Facultat d´Economia s'emetrà via streaming el Congrés del Màrqueting i l'Estratègia Comercial, “Tecnomarketing” organitzat per AECOC.
En aquesta edició, celebrada a Madrid, es pretén traslladar als assistents a través de coneixement i punt de trobada, quins són les línies a treballar per a poder aconseguir millors resultats en l'entorn actual.
1. Programa de ponències amb els eixos estratègics i tàctics que recomanem activar per a aconseguir l'èxit del mercat, aportant coneixement i bones pràctiques.
2. Espai d'innovació i tendències de la mà de les empreses fabricadores i distribuïdores que podran exposar les seues innovacions a través d'exposició i degustació, il·lustrant amb exemples d'èxit que a més aportaran dinamisme i millor experiència en els moments de punt de trobada.
3. La 3ª edició dels Premis Shopper Màrqueting tornen a reconèixer els esforços col·laboratius de les empreses de gran consum, de fabricants i distribuïdors que treballen conjuntament per a atendre més eficientment al consumidor a través de les seues accions de comunicació i màrqueting, al llarg de tot el procés de compra.
Llista d'enllaços: