XVI Edició de l'Olimpíada d'Economia a la Comunitat Valenciana

L'Olimpíada d'Economia és un concurs de caràcter acadèmic i educatiu, que el seu objectiu fonamental és incentivar i estimular l'estudi de l'Economia i l'Empresa entre els estudiants de batxillerat.

Així mateix, persegueix premiar l'esforç i l'excel·lència acadèmica, divulgar els estudis d'Economia i Empresa, i servir de punt de trobada entre l'ensenyament secundari i la universitària.

En les Olimpíades d'Economia poden participar tots els alumnes dels centres d'ensenyament secundari de la Comunitat Valenciana que estiguen matriculats durant el Curs 2017-18 en l'assignatura d'Economia de l'Empresa de 2º de batxillerat. El termini d'inscripció és del 26 de febrer al 20 de març de 2018.

Data d'actualització: 17 de març de 2018.