Logo de la Universitat de València Logo Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Logo del portal

Jornades d'ensenyament universitari de la informàtica 2021

JENUI 2021

Període de l'esdeveniment: De 7 de juliol de 2021 a 8 de juliol de 2021. Dimecres i dijous de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: ETSE-UV (Virtual)

Descripció:

L'objectiu de les XXVII Jornades sobre l'Ensenyament Universitari de la Informàtica (JENUI 2021), promogudes per l'Associació d'Ensenyants Universitaris de la Informàtica (AENUI) i organitzades per l'Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València (ETSE-UV), és promoure el contacte, l'intercanvi i la discussió de coneixements i experiències entre professors universitaris d'Informàtica i grups de recerca, debatre sobre el contingut dels programes i els mètodes pedagògics emprats, així com materialitzar un fòrum de debat en el qual presentar temes i enfocaments innovadors orientats a millorar la docència de la Informàtica en les universitats.

Organitza:

ETSE-UV