Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Farmàcia Logo del portal

Curs acadèmic 2020-2021

nouPresentació TFG 2020-2021

SESSIÓ INFORMATIVA DE TREBALL FI DE GRAU (VIRTUAL)

Autoproposta: Els estudiants que vulguen presentar una autoproposta de treball fi de grau hauran d'enviar un mail (des del correu institucional) al professor corresponent. Termini: del 20 de juny al 10 de juliol de 2020.

A mitjans d'octubre es publicarà a la web si estan acceptats o no. En cas de no ser acceptada la autoproposta, s'ordenarà als estudiants per ordre de nota per al dia de l'elecció.

Oferta: Els treballs oferts pels departaments es publicaran en la web a mitjans d'octubre.

Elecció del Treball:  (pendent)

El llistat per ordre de nota per a l'elecció del Treball Fi de Grau es publicarà en l'última setmana d'octubre. El criteri per a l'elecció es basa en la nota mitjana, en base 10, de l'expedient i el nombre de crèdits superats.

Termini de sol.licitud d'ampliació : 25 de gener a 6 de febrer de 2021

Adjudicació de treballs:
  • Oferta Treballs
  • Llista per l'elecció
  • Llista Autopropostes acceptades
  • Llista de Treballs seleccionats
  • Llista de Treballs Lliures

Calendari d'exàmens curs 2020-2021: nou

Serà el 9 i 28 de juliol i el 13 de setembre, i en cas excepcional, quan ho sol.liciten 5 o més estudiants.

L'estudiant haurà de presentar tota la documentació, en la secretaria de la Facultat, 10 dies abans de la data en què vulga defensar el seu Treball Fi de Grau. (3 exemplars de la memòria i 1 en format digital CD, full depòsit i valoració del tutor en sobre tancat).

Documents i normativa