Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Farmàcia Logo del portal

Documents i normativa

Informació del curs APRÈNTFG, que pot ser útil per a l'elaboració del treball fi de grau, ofertat pel Servei de Bibiloteques.

Curs acadèmic 2022-2023

Autoproposta: Els estudiants que vulguen presentar una autoproposta de treball fi de grau hauran d'enviar un mail (des del correu institucional) al professor corresponent amb el document "Model d'autoproposta de TFG), que després lliurarà a la Secretaria de la Facultat.

Termini: de l'1 al 29 de juliol de 2022.

A mitjans d'octubre es publicarà a la web si estan acceptats o no. En cas de no ser acceptada la autoproposta, s'ordenarà als estudiants per ordre de nota per al dia de l'elecció.

Adjudicació de treballs: dijous 27 d'octubre de 2022, a les 17 hores, al aula AI-15B.

Termini de sol.licitud d'ampliació de matrícula: 30 de gener al 10 de febrer de 2023

Calendari d'exàmens:  26 de gener (convocatòria extraordinària per a estudiants de segona matrícula en el TFG), 7 i 27 de juliol de 2023.

L'estudiant haurà de sol·licitar la defensa per mitjà de la seu electrònica 10 dies abans de la defensa (rebrà les dates concretes per a cada convocatòria) i adjuntar el document del treball. En aquest mateix termini, el tutor acadèmic entregarà en la secretaria de la Facultat la seua valoració, en sobre tancat.