Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Farmàcia Logo del portal

Documents i normativa

Curs acadèmic 2020-2021 nou

SESSIÓ INFORMATIVA DE TREBALL FI DE GRAU (pendent)

Autoproposta: Els estudiants que vulguen presentar una autoproposta de treball fi de grau hauran d'enviar un mail (des del correu institucional) al professor corresponent amb el document "Model d'autoproposta de TFG), que després lliurarà a la Secretaria de la Facultat.

Termini: del 21 de juny al 9 de juliol de 2021.

A mitjans d'octubre es publicarà a la web si estan acceptats o no. En cas de no ser acceptada la autoproposta, s'ordenarà als estudiants per ordre de nota per al dia de l'elecció.

Oferta: Els treballs oferts pels departaments es publicaran en la web a mitjans d'octubre.

Elecció del Treball:  (pendent)

El llistat per ordre de nota per a l'elecció del Treball Fi de Grau es publicarà en l'última setmana d'octubre. El criteri per a l'elecció es basa en la nota mitjana, en base 10, de l'expedient i el nombre de crèdits superats.

Termini de sol.licitud d'ampliació : 24 de gener a 4 de febrer de 2022

Adjudicació de treballs:
  • Oferta Treballs
  • Llista per l'elecció
  • Llista Autopropostes acceptades
  • Llista de Treballs seleccionats
  • Llista de Treballs Lliures

Calendari d'exàmens curs 2021-2022:

8 i 28 de juliol i 12 de setembre de 2022

Curs acadèmic 2020-2021

Presentació TFG 2020-2021

SESSIÓ INFORMATIVA DE TREBALL FI DE GRAU (VIRTUAL)

Autoproposta: Els estudiants que vulguen presentar una autoproposta de treball fi de grau hauran d'enviar un mail (des del correu institucional) al professor corresponent. Termini: del 20 de juny al 10 de juliol de 2020.

Elecció del Treball:  (pendent)

Termini de sol.licitud d'ampliació : 25 de gener a 6 de febrer de 2021

Adjudicació de treballs:
  • Oferta Treballs
  • Llista per l'elecció
  • Llista Autopropostes acceptades
  • Llista de Treballs seleccionats
  • Llista de Treballs Lliures

Calendari d'exàmens curs 2020-2021: nou

Serà el 9 i 28 de juliol i el 9 de setembre, i en cas excepcional, quan ho sol.liciten 5 o més estudiants.

L'estudiant ha de sol·licitar la defensa a través de la Seu Electrònica - ENTREU, 10 dies abans de la data en què vulga defensar el seu Treball Fi de Grau, adjuntant el mateix en format PDF. En eixe mateix termini, el tutor acadèmic lliurarà en la Secretaria de la Facultat, la seua valoració en un sobre tancat.