Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Inscripció Curs Aspectes Bàsics de la Mediació

Mediació

Període de l'esdeveniment: De 11 de gener de 2018 a 5 de febrer de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Aula OB7.Aulari Oest. Campus Tarongers.

Descripció:

Dirigit a qualsevol persona amb interès en el coneixement dels aspectes generals sobre la gestió del conflicte i la mediació per a poder, posteriorment, desenvolupar cursos específics en la materia.

Aquest curs pretén, en primer lloc, emmarcar la mediació, dins de les tècniques de resolució extrajudicial de conflictes. A continuació, l'alumne adquirirà les eines necessàries per a l'anàlisi i diagnòstic del conflicte. Una vegada adquirides aquestes competències, s'estudiaran els principis, característiques i requisits de la mediació, per a posteriorment interioritzar les fases d'un procés de mediació desenvolupant les habilitats relacionals de les fases inicials.

Organitza:

Servei d'Extensió Universitària.