- CE1: Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar el seu procés formatiu i de maduració professional i personal, sobretot tenint en compte que aquest haurà de ser en gran manera autodirigit o autònom.
- CE2: Ser capaços de discutir conceptualment i de forma crítica diferents enfocaments científics.
- CE3: Posseir coneixements que permeten valorar leficàcia de les mesures o dels instruments que localment es puguen usar, en aquest nou entorn, per atraure o retenir activitat econòmica, fomentar locupació així com la integració de col·lectius específics en el mercat laboral i en la pròpia societat.
- CE4: Ser capaços didentificar i definir correctament un problema dinvestigació científica.
- CE5: Ser capaços destablir adequadament les connexions entre el disseny de la investigació, les assumpcions metodològiques i la qualitat de les troballes.
- CE6: Ser capaços de distingir entre els tipus principals dinvestigació susceptibles fins i tot daplicar-se a un tema específic, i ser capaços de seleccionar i justificar lenfocament més adequat en funció del tema o el problema determinat, o dels objectius que es perseguisquen amb el treball en qüestió.
- CE7: Desenvolupar la capacitat daprendre a partir de lexperiència daltres persones que es troben realitzant un treball professional.
- CE8: Ser capaços de buscar i revisar de manera adequada i suficient la bibliografia especialitzada i altra documentació rellevant.
- CE9: Saber desenvolupar les destreses necessàries per al tractament estadístic de la informació.
- CE10: Tenir autonomia per aprendre mitjançant lestudi i lexperiència.