Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Interior Facultat

Segona fase de preinscripció per als màsters

Preinscriu-te

Període de l'esdeveniment: De 27 de juliol de 2018 a 3 d'octubre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Av. Blasco Ibàñez, 13 46010, Valencia

Descripció:

Presentació sol·licituds de preinscripció : Des del 26 de juny (0:00) fins a les 23:59 hores del 3 de setembre (hora peninsular).

Fi de termini de presentació de la documentació "en format electrònic": 3 de setembre (23:59).

Baremació de les sol·licituds: 7-11 de setembre.

Publicació i notificació del resultat de la selecció: 17 de setembre.

Reclamació resultat baremació (per correu electrònic a la direcciò incidenciasmaster@uv.es) : 18 de setembre.

Esmena de requisits acadèmics (per correu electrònic incidenciasmaster@uv.es) : 18-21 de setembre.

Automatrícula (condicionada a l’acreditació requisits d’ accés a 31 d’octubre) : 19-21 de setembre.

Crida llista d'espera (publicació+notificació): 26 de setembre.

Automatrícula Llista Espera (condicionada a l'acreditació requisits d'accés a 31 d'octubre fins les 14:00): 27-28 de setembre.

Fi termini per a l’acreditació de requisits d’accés (titulats universitaris +requisits específics): 31 d'octubre.

Organitza:

Universitat de València.