¿Qué som?
La Unitat de Campus és un servei general de l'estructura administrativa de la Universitat de València destinada a realitzar les activitats que són necessàries per al compliment dels seus fins i que no són específiques dels departaments o centres, destacant la responsabilitat de les infraestructures materials.
¿Qué fem?
La peculiaritat d'aquesta Unitat consisteix en representar els interessos generals dels centres i serveis que alberga el campus, per estar allunyat geogràficament del centre institucional.
Per aixó ha de fer-se càrrec de tots els temes no específics dels centres o serveis, mes a mes tot lo comú o compartit.
Serveis oferts:
- Gestió económica: Pressupost ordinari, extraordinaris (Millora Confort Docent i Laboratoris Docents), tramitació despeses comuns al centres i del servei de manteniment.
- Gestió d'espais: docents, no docents per a la comunitat universitaria, de lloguer.
- Gestió campus: Mesa de deganes i degans, activitats comunes (culturals, informatives, institucionals, de funcionament, organitzatives).
- Gestió de serveis: supervisió de les empreses encarregades del manteniment de les infraestructures (llum, gas, calefacció, ascensors i altres), del servei de neteja, seguretat, jardineria, de restauració (Campus, Jeroni Muñoz, Farmàcia).
- Gestió de manteniment: organització de peticions i tramesa de despeses.
- Serveis Generals: suport organitzatiu i administratiu a tot tipus d'actes.