Ajudes per dinamitzar l'ús del valencià en la Universitat de València, 2018

Període de l'esdeveniment: De 8 de gener de 2018 a 30 de novembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Servei de Política Lingüística, Edifici Beatriu Civera, 2a planta C. del Serpis, 29 46022 València

Descripció:

Des del Servei de Política Lingüística treballem per a assolir una plena igualtat lingüística en l’àmbit universitari, és per això que col·laborem mitjançant ajudes econòmiques en la realització d’activitats de promoció del valencià adreçades a la comunitat universitària i que contribuïsquen a dinamitzar l'ús del valencià en la Universitat de València.

Són objecte d'ajuda tant les campanyes de promoció de l'ús de la llengua pròpia com les activitats acadèmiques i culturals que es desenvolupen íntegrament en valencià, com ara jornades, concerts, representacions teatrals, projeccions cinematogràfiques, distribució de publicacions, materials audiovisuals o multimèdia, etcètera.

Convocatòria de 2018

Destinataris

Persones físiques o jurídiques, tant si pertanyen a la comunitat universitària com si no, les activitats de les quals tinguen incidència sobre la comunitat universitària.

Requisits

Realitzar activitats que contribuïsquen a dinamitzar l'ús del valencià en la Universitat de València durant l'any 2018.

Termini de presentació

Les sol·licituds es podran presentar en qualsevol moment entre el dia 8 de gener de 2018 i el 30 de novembre de 2018, almenys set dies abans de començar l'activitat per a la qual es demana l'ajuda.

Dotació econòmica

La quantitat assignada a cada sol·licitud la determinarà el Servei de Política Lingüística d’acord amb la valoració de la memòria i el projecte presentats, la viabilitat i l’interès de les activitats, amb un import màxim de 3.000€.

Documentació i sol·licitud

» Bases

» Sol·licitud

» Justificació

» Full de tercers

Organitza:

Servei de Política Lingüística.

Contacta: dinamitza@valencia.edu

Més informació: