Castellano
English
Directori
Facultats i Escoles
Departaments
Serveis
Instituts Investigació i ERI
Grups d'Investigació
Altres estructures
Consell de Direcció
Altres òrgans d'Universitat
Fundacions i entitats associades
Càtedres institucionals
Cercador de Persones
Plànols
Directori telefònic
Emergències i Seguretat
User
ENTORN D'USUARI UV
Seu electrònica UV
Registre General
Tauler Oficial d'anuncis UV
Aula Virtual
Perfil de contractant
Twitter
Menú
L'Institut
L'Institut
Organització
Reglament
Pla Estratègic
Indicadors de producció científica
Ubicació i contacte
Estructura
Grups de recerca
CDAVC
VÍNCULO
Espais d'investigació
Projectes
Actius
Projectes en col·laboració
Arxiu
Postgraus
Tesis dirigides
Màster de Formació Permanent en Teatre Aplicat
Màster de Formació Permanent en Escriptura Creativa
Diploma d'Especialització Educació Artística i Gestió de Museus
Diploma d'Especialització de Teatre en l'Educació
Diploma d'Especialització en Creació, planificació i gestió de projectes d'innovació social, cultural i educativa
Certificat de Formació Contínua en Estudis Japonesos
Expert Universitari en Educació per a la Ciutadania Democràtica i els Drets Humans
Publicacions
Revista CEIR
Revista EARI
Revista EFÍMERE
Revista LAOCOONTE
Laocoonte llibres
Revista de Sociologia de l'Educació RASE
Col·lecció Artslab
Col·lecció Creativitat & Recerca
Col·lecció Monografies & Aproximacions
Col·lecció Quilombo
Integrants
Integrants
Comité científic
Inici
>
Proyecto To-Inn
> Proyecto To-Inn
Submenu
Proyecto To-Inn
Projecte To-Inn
PROYECTO TO-INN
From Tradition to Innovation in Teacher Training Institutions
(Erasmus + Key Action 2- Capacity building in the field of Higher Education)
PUBLICACIONES /
PUBLICATIONS
Educación Superior y Formación del Profesorado
Caracterización de los modelos de Formación Inicial en universidades de Colombia, Argentina, Honduras, México, Ecuador, España, Países Bajos y Francia
Caracterización y análisis de los modelos de Formación Permanente en universidades de Bolivia, Paraguay y Ecuador
Buenas prácticas en Educación Superior
Buenas prácticas en Formación Inicial del Profesorado
Dimensión social. Datos sociodemográficos, datos universitarios y motivación. Vida y participación de los estudiantes de Educación
Política y gobernanza en las instituciones de Educación Superior de Formación Docente
La pertinencia curricular y social en las instituciones de Educación Superior