Castellano
English
Directori
Facultats i Escoles
Departaments
Serveis
Instituts Investigació i ERI
Grups d'Investigació
Altres estructures
Consell de Direcció
Altres òrgans d'Universitat
Fundacions i entitats associades
Càtedres institucionals
Cercador de Persones
Plànols
Directori telefònic
Emergències i Seguretat
User
ENTORN D'USUARI UV
Seu electrònica UV
Registre General
Tauler Oficial d'anuncis UV
Aula Virtual
Perfil de contractant
Menú
L'Institut
L'Institut
Organització
Reglament
Pla Estratègic
Ubicació i contacte
Estructura
Grups de recerca
CDAVC
VÍNCULO
Espais d'investigació
Projectes
Actius
Arxiu
Postgraus
Màster Propi en Teatre Aplicat
Màster de Formació Permanent en Escriptura Creativa
Diploma d'Especialització Educació Artística i Gestió de Museus
Diploma d'Especialització de Teatre en l'Educació
Diploma d'Especialització en Creació, planificació i gestió de projectes d'innovació social, cultural i educativa
Expert Universitari en Ecomanagement Audiovisual (Auditor en Sostenibilitat en Audiovisual)
Expert Universitari en Educació per a la Ciutadania Democràtica i els Drets Humans
Publicacions
Revista CEIR
Revista EARI
Revista Huellas
Revista Laocoonte
Laocoonte llibres
Revista Electrònica de LEEME
Revista de Sociologia de l'Educació RASE
Col·lecció Artslab
Col·lecció Creativitat & Recerca
Col·lecció Monografies & Aproximacions
Col·lecció Quilombo
Integrants
Integrants
Comité científic
Inici
>
Proyecto To-Inn
> Proyecto To-Inn
Submenu
Proyecto To-Inn
Projecte To-Inn
PROYECTO TO-INN
From Tradition to Innovation in Teacher Training Institutions
(Erasmus + Key Action 2- Capacity building in the field of Higher Education)
PUBLICACIONES /
PUBLICATIONS
Educación Superior y Formación del Profesorado
Caracterización de los modelos de Formación Inicial en universidades de Colombia, Argentina, Honduras, México, Ecuador, España, Países Bajos y Francia
Caracterización y análisis de los modelos de Formación Permanente en universidades de Bolivia, Paraguay y Ecuador
Buenas prácticas en Educación Superior
Buenas prácticas en Formación Inicial del Profesorado
Dimensión social. Datos sociodemográficos, datos universitarios y motivación. Vida y participación de los estudiantes de Educación
Política y gobernanza en las instituciones de Educación Superior de Formación Docente
La pertinencia curricular y social en las instituciones de Educación Superior