Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari d'Investigació de Trànsit i Seguretat Viària Logo del portal

Congrés internacional de seguretat vial

  • 16 de maig de 2013
Image de la noticia

Al maig de 2013 tindrà lloc en l'incomparable marc del Palau de la Magdalena, Santander-Espanya, el Congrés Internacional de Seguretat Vial.

Al maig de 2013 tindrà lloc en l'incomparable marc del Palau de la Magdalena, Santander-Espanya, el Congrés Internacional de Seguretat Vial.

Comptarà amb ponents Internacionals com la Dra. LUCIANA IORIO, Chairperson of the UNECE Road Safety Forum, Geneva, Switzerland, la Dra. LUCILA I. HAIDAR, Secretària General (Viceministra) de Govern i Justícia de la Província d'Entre Ríos, República Argentina i el Dr. PABLO ARREDONDO, Coordinador de la Comissió Jurídica de la Fundació Xarxa de la Dignitat (FundaReD), Santo Domingo, República Dominicana.

A més comptarà amb figures nacionals com l'EXCMO. SR. D. BARTOLOMÉ VARGAS CABRERA, Fiscal Coordinador de Seguretat Vial de la Fiscalia General de l'Estat del Ministeri de Justícia, la Dra. MARÍA SEGUÍ GÓMEZ, Directora general de trànsit del Ministeri de l'Interior i l'ILMO. SR. D. JOSÉ HOYA COROMINA Magistrat Jutge del Jutjat penal Nº2 de Santander, entre uns altres.

La data límit per a la presentació de treballs serà el dia 8 de Març de 2013.