Logo de la Universitat de València Logo Institut Universitari d'Investigació de Trànsit i Seguretat Viària Logo del portal

Defensa de la Tesi doctoral de Macarena Tortosa Pérez

• 20 de desembre de 2019

El 20 de desembre de 2019 s'ha celebrat a l'Institut Universitari d'Investigació en Trànsit i Seguretat Viària de la Universitat de València (INTRAS) l'acte de defensa de la tesi doctoral: "Internacionalització i posicionament contemporani de la psicologia espanyola a través de les revistes espanyoles. El paper del col·legi de psicòlegs” dirigida pels Doctors Francisco Tortosa Gil i Francisco Santolaya Ochando.

El Tribunal compost per Francisco Alonso Pla (president), Mercedes Novo Pérez (vocal) i Iciar Iruarrizaga Díez (secretaria) va acordar atorgar la qualificació de "excel·lent cum laude".

La Dra. Macarena Tortosa Pérez és Graduat en Psicologìa per la Universitat de València.

Actualment treballa com a investigadora a l'Institut d'Investigació en Trànsit i Seguretat Viària de la Universitat de València (INTRAS).