Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Magisteri Logo del portal

Inici i funcionament del curs 20-21

• 9 de setembre de 2020

Informació d'inici i funcionament del curs

Les classes s'iniciaran el dilluns 14 de setembre i la docència, en tots els cursos, seguirà un règim de presencialitat màxim, respectant sempre les recomanacions de les autoritats educatives i sanitàries.

Enllaç informació per al professorat

Enllaç informació per al estudiantat

Està previst ús més intens de les eines digitals que la Universitat posa a la teua disposició, com l'Aula Virtual, entre altres. Aquest ús podrà arribar a ser predominant si les circumstàncies sanitàries així arribaren a exigir-ho.

Les estades de les pràctiques escolars, així com els processos associats a elles, es mantenen tal com disposa el calendari acadèmic, i es realitzaran sempre que la situació sanitària ho permeta.

En la nostra web hem inclòs una secció denominada “Docència i Avaluació a distància” amb uns tutorials senzills i una sèrie de recursos que pretenen ajudar-te i que anirem ampliant i actualitzant. Consulta'ls!

Des de la Facultat de Magisteri et donem la benvinguda al nou curs, i seguim treballant, juntament amb les autoritats acadèmiques i sanitàries, per garantir que rebes les teues classes en les millors condicions docents i de preservació de la salut de tota la nostra comunitat.

Ajuda'ns a que així acabe sent per a tots i totes!