Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Plató TAU

5 maneres d'entendre el transmèdia

20 de de juny de 2016

En la narrativa transmèdia, la història original es divideix en diversos productes que es consumeixen a través de diferents suports. ‘Pregoneros de Medellín’, ‘Quijote 360’, ‘Iron Sky’, ‘Collider World’ i ‘Mironins’ són cinc exemples de les possibilitats infinites que ofereix el transmèdia.

• Sortides professionals del Máster

14 de de gener de 2016

El Màster Oficial en Continguts i Formats Audiovisuals forma als seus estudiants en els nous perfils audiovisuals sorgits després de la digitalització de la indústria audiovisual. En aquest post us descrivim un dels perfils que més rellevància té dins del nou paradigma audiovisual, el professional transmedia.

• ‘Oro’, la pròxima ficció històrica espanyola que arribarà a la gran pantalla

11 de de gener de 2016

La ficció històrica de producció espanyola torna al cinema amb ‘Oro’, el film que dirigirà el guanyador de dos goyas en 1995, Agustín Díaz Yanes.

• El multimèdia amplia les finestres d'exhibició

Audiovisual i multimèdia: una sinergia necessària

20 de de novembre de 2015

L'arribada de la tecnologia digital ha suposat una revolució en l'àmbit de la Comunicació Audiovisual. En la producció, han sorgit nous formats com el 'transmedia' i el 'crossmedia'.