Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Enginyeria Ambiental Logo del portal

Màster Universitari en Enginyeria Ambiental

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria

Formació especialitzada

Proporcionem les eines necessàries per a resoldre problemes ambientals

alt=
Jóvenes, profesionales y con ilusión: el futuro del sector del agua
22/11/22

Tras la sesión de inauguración con las autoridades de la Comunitat Valenciana, el pasado jueves, 17 de noviembre, el III Congreso IWA YWP Spain dio comienzo a dos días de intensas intervenciones, donde más de 200 asistentes pudieron aprender y compartir las últimas novedades en investigación e...

alt=
Premis +Dones 2022
07/11/22

Premis + Dones 2022 a la millor idea per a de donar visibilitat a les dones a l’àmbit STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques), donar models a les nostres estudiantes, reduir les taxes d’abandonament femení dels estudis i motivar la creació de xarxes de suport.

Segueix-nos

Jo soc etse, estudiantat de la Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Universitat de València

Nom:
Correu:
País:
Telèfon:
Comentaris:

Troba'ns

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre us desplaceu per apropar o allunyar el mapa