Foto | Nom i cognoms | Adreça | + info | Biografia |
---|---|---|---|---|
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUE |
Facultad de Economía-Dpto Comercialización e Investigación de Mercados. Avda de los Naranjos s/n 46022 Valencia https://www.marketingbigne.com/ (9638) 28318 |
Biografia | ||
Enrique Bigné is Professor of Marketing at the University of Valencia since 2001. He previously occupied the same position at the University Jaume I (1996-2001). Education: Ph.D. in Economics and Business Administration, a Bachelor's degree in Business Administration, a Degree in Law, and postgraduate diplomas in Market Research and in Operations Research. Research interests: advertising, tourism, virtual reality, and neuromarketing. Publications. His work has been published in the International Journal of Research in Marketing, European Journal of Marketing, Psychology & Marketing, Journal of Current Issues and Research in Advertising, International Journal of Advertising, Annals of Tourism Research, Tourism Management, Journal of Business Ethics, and Journal of Services Marketing, among others. Visiting Scholar at the University of Maryland, Berkeley, and the University of Westminster. Editor of European Journal of Management & Business Economics; Revista de Análisis Turistico. Associated Editor of Journal of Global Marketing, Journal of Modelling in Management, and Pasos. Member of the Editorial Board in several journals. He has served as a Head of the Department, Dean of the School of Economics, Vice-chancellor for International Relationships and Communications of the University of Valencia, Academic Director of the International MBA, and Master in Marketing and Communications. |
||||
PEREZ CABAÑERO, CARMEN |
||||
ALDAS MANZANO, JOAQUIN |
Facultat d'Economia Despacho 1P11 Avda. de los Naranjos s/n 46022-Valencia España (9638) 64055 |
Biografia | ||
Joaquín Aldás-Manzano (Doctor en Ciencias Económicas y Empresariales, Universitat de València) es Catedrático de Comercialización e Investigación de Mercados en la Facultat d’Economia de la Universitat de València, Investigador del Ivie y Visiting Research Fellow de la University of Glasgow (UK). Sus campos de especialización principal son los métodos cuantitativos de investigación en Marketing. Ha publicado su investigación, entre otros, en el European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, Journal of Interactive Marketing, Journal of Business Ethics, Online Information Review o Tourism Management. Es coautor del libro Análisis Multivariante Aplicado (Thomson, 2005) y Análisis Multivariante Aplicado con R (Paraninfo, 2017). Es codirector del ranking de universidades U-Ranking, elaborado por el Ivie y la Fundación BBVA.[Biografia, versió en valencià] |
||||
FRASQUET DEL TORO, MARTA |
Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados (despacho 1.F.04) Facultat d'Economia Av. Tarongers s/n 46022 Valencia |
|||
IBORRA JUAN, MARIA |
Facultat d'economia. Avda Tarongers s/n 46022 València Despatx 5A4 (9638) 28721 |
Biografia | ||
[Maria Iborra és professora titular a la Universitat de València i doctora per aquesta universitat. Les seues àrees d'interès són la Direcció Estratègica: especialment el paper de les elits directives en la direcció i el govern de les PIMEs i les empreses familiars; també els valors en l'empresa, la cultura i la Responsabilitat Social Corporativa |
||||
GONZALEZ-GALLARZA GRANIZO, MARTINA |
Dra. Martina González-Gallarza Granizo martina.gallarza@uv.es Catedrática. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados Universitat de Valencia Avda. de los Naranjos S/N 46022 Valencia Edificio Departamental Oriental Despacho 1F03 Telf. 96 162 53 80 (9616) 25380 |