| Foto | Cognoms i nom | Adreça | + info | Biografia |
|---|---|---|---|---|
|
ANDREU SIMO, MARIA LUISA |
Universitat de València, Facultad de Economía, Dpto. de Comercialización e Investigación de Mercados. Avda de los Naranjos s/n 46022 Valencia Office: 1E04 (9638) 28957 |
Biografia | ||
|
[Biografia, versió en valencià] |
||||
|
BEL OMS, INMACULADA |
(9616) 25624 |
Biografia | ||
|
[Biografia, versió en valencià] |
||||
|
BIGNE ALCAÑIZ, JOSE ENRIQUE |
Facultad de Economía-Dpto Comercialización e Investigación de Mercados. Avda de los Naranjos s/n 46022 Valencia https://www.marketingbigne.com/ (9638) 28318 |
Biografia | ||
|
Enrique Bigné is Professor of Marketing at the University of Valencia since 2001. He previously occupied the same position at the University Jaume I (1996-2001). Education: Ph.D. in Economics and Business Administration, a Bachelor's degree in Business Administration, a Degree in Law, and postgraduate diplomas in Market Research and in Operations Research. Research interests: advertising, tourism, virtual reality, and neuromarketing. Publications. His work has been published in the International Journal of Research in Marketing, European Journal of Marketing, Psychology & Marketing, Journal of Current Issues and Research in Advertising, International Journal of Advertising, Annals of Tourism Research, Tourism Management, Journal of Business Ethics, and Journal of Services Marketing, among others. Visiting Scholar at the University of Maryland, Berkeley, and the University of Westminster. Editor of European Journal of Management & Business Economics; Revista de Análisis Turistico. Associated Editor of Journal of Global Marketing, Journal of Modelling in Management, and Pasos. Member of the Editorial Board in several journals. He has served as a Head of the Department, Dean of the School of Economics, Vice-chancellor for International Relationships and Communications of the University of Valencia, Academic Director of the International MBA, and Master in Marketing and Communications. |
||||
|
CABALLER TARAZONA, MARIA |
(9616) 25388 |
|||
|
CURRAS PEREZ, RAFAEL MARTIN |
Biografia | |||
|
Rafael Currás Pérez és actualment Catedràtic d'Universitat en el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València. És Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Politècnica de València (Facultat d'Estudis de l'Empresa), i va obtindre el Doctorat en Màrqueting per la Universitat de València en 2007. Els seus interessos d'investigació inclouen la relació entre Responsabilitat Social Corporativa i comportament del consumidor, el consum ètic i responsable, l'estudi del comportament en línia en l'àmbit turístic i l'anàlisi de noves formes de comunicació promocional. La seua investigació ha aparegut, entre altres revistes, en Tourism Management, Journal of Business Research, Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Journal of Business Ethics o Computers in Human Behaviour, entre altres. La seua experiència professional se centra en investigació per contractes universitat-empresa i és consultor d'investigació de mercats en el sector no lucratiu. Ha gaudit d'estades d'investigació en IESEG School of Management (Lilla, França), la Universidad Nacional de Rosario (l'Argentina) i la Universidad de Quintana Roo (Mèxic). |
||||
|
FRASQUET DEL TORO, MARTA |
Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados (despacho 1.F.04) Facultat d'Economia Av. Tarongers s/n 46022 Valencia 963828959 |
Biografia | ||
|
[Biografia, versió en valencià] |
||||
|
MIQUEL ROMERO, MARIA JOSE |
Facultat d'Economia Dpto. Comercialización e Investigación de Mercados - Despacho 1E08 Avda Los Naranjos s/n 46022 Valencia (España) (9638) 28699 |
Biografia | ||
|
La Dra. María-José Miquel-Romero és Catedràtica del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València (Espanya). Ha treballat com a directora acadèmica del màster en Màrqueting i Investigació de Mercats de la Facultat d'Economia de la Universitat de València (Espanya) i també ha coordinat el màster en Màrqueting i Comunicació de la Universitat de València (Espanya). Els seus interessos d'investigació inclouen la publicitat, les marques blanques, la venda minorista omnicanal i el comportament del consumidor. És coautora de nombrosos capítols de llibres i articles publicats en revistes indexades sobre els seus temes d'interés, com Journal of Business Research, Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Psychology & Màrqueting, Computers in Human Behavior, Journal of Retailing and Consumer Services o Review of Managerial Science, entre altres. Ha sigut professora visitant en la Universitat de Glasgow, Escòcia (Regne Unit), la Universitat de Salford, Manchester (Regne Unit), i en HEC*Montréal, Mont-real (Canadà). Ha sigut investigadora principal en dos projectes europeus en la Universitat de València (Programes Erasmus +, Comissió Europea): SPRING (Succession Planning and Regeneration In Family Businesses for New Growth through an innovative training program) de 2019 a 2021 i Health2Innovation (A University-Business Alliance to Accelerate the Digital and Green Transition of Healthcare and Innovation in the Health Mark) de 2025 a 2026. |
||||
|
MORA PEREZ, ELISABET |
||||
|
MONTORO PONS, JUAN DE DIOS |
(9638) 28124 |
|||
|
MUÑOZ MURGUI, FRANCISCO |
(9616) 25077 |
|||
|
PARDO DEL VAL, MANUELA |
Biografia | |||
|
Membre del Departament de Direcció d’Empreses des de 1993, Manuela Pardo del Val és Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials i Màster en Gestió Turística per la Universitat de València. Defensà la seua tesi doctoral en 2002 amb Menció Europea, obtenint el Premi Extraordinari de Doctorat. Així mateix, rebé el Premi a l’Excel·lència Docent (2009) i compta amb tres trams d’investigació reconeguts. Amb prop de mig centenar d’articles publicats en revistes acadèmiques, ha presentat les seues investigacions en fòrums nacionals i internacionals, entre els quals la Iberoamerican Academy of Management, la European Academy of Management i la Eurasia Business and Economics Society Conference (EBES). Ha realitzat estades d’investigació a les universitats d’Exeter i South Bank (Regne Unit), Universität zu Köln (Alemanya), Wirtschaftsuniversität Wien (Àustria), així com a la Universitat Carlos III i la Universitat de Saragossa. En l’àmbit docent, ha impartit classes en estudis de grau i postgrau en assignatures bàsiques del seu camp de coneixement i en especialitzacions, principalment vinculades a la gestió de recursos humans. La seua labor docent es caracteritza per l’aposta per la innovació, l’acostament del món empresarial a les aules i la integració de les millores tecnològiques tant docents com professionals. Dos trets clau caracteritzen la doctora Pardo del Val: el seu compromís institucional i el seu compromís social. Pel que fa al primer, destaca una dècada ocupant diversos càrrecs en equips deganals, a més de la seua presència continuada en òrgans de gestió acadèmica com el Consell de Govern, la Junta de Centre o el Claustre. Quant al compromís social, es reflecteix en la seua implicació en nombrosos projectes i contractes d’investigació, així com en la seua participació en la docència dirigida a persones majors en els programes de La Nau Gran i Unisocietat. |
||||
|
PEREZ CABAÑERO, CARMEN |
||||
|
PLA BARBER, JOSE |
Biografia | |||
|
[Biografia, versió en valencià] |
||||
|
RUIZ MAFE, CARLA |
(9638) 28958 |
|||
|
RUIZ MOLINA, MARIA EUGENIA |
(9616) 25177 |
|||
|
SAORIN IBORRA, MARIA DEL CARMEN |
Despacho 1-C10 Departamento de Dirección de Empresas "Juan José Renau Piqueras" Facultat d'Economia Universitat de València Avda. Tarongers, s/n 46022 Valencia (9638) 28951 |
Biografia | ||
|
[Biografia, versió en valencià] |
||||
|
NARANGAJAVANA KAOSIRI, YEAMDUAN |
||||






