Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant del màster

Especialitats

Tant el Màster en Recerca en Didàctiques Específiques com el Doctorat en Didàctiques Específiques ofereixen la possibilitat de formar-se en la recerca pròpia de les següents especialitats:

En el moment de la preinscripció al màster o al doctorat, els aspirants hauran de triar una de les especialitats anteriors. La decisió sobre l'admissió es prendrà d'acord amb els criteris generals particularizados a aquesta especialitat. Els estudiants admesos hauran de matricular-se de les assignatures corresponents a l'especialitat en què han estat admesos.