Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant del màster

Màster en Investigació en Didàctiques Específiques

L'objectiu del màster és la formació inicial d'investigadors en les diferents didàctiques específiques, amb èmfasis en el coneixement dels fonaments i avanços teòrics i metodològics de les línies de recerca actuals en l'especialitat triada. El Màster constitueix, a més, el període de formació investigadora del programa de doctorat previ a l'inici de l'elaboració de la tesi doctoral. Existeixen les opcions d'obtenir només el títol de Màster i la de continuar els estudis per obtenir el títol de Doctor.

Per obtenir el títol de Màster en Investigació en Didàctiques Específiques és necessari superar 60 crèdits ects, distribuïts en diverses assignatures comunes i específiques de cada especialitat.