Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Seminari Iberostetica

• 19 de desembre de 2018

El 18 de desembre el Sr. Pedro García Belenguer, soci director de Iberostetica va oferir un seminari en el Màster en Marqueting i Investigació de Mercats sobre com reposicionar una línia de productes existent, Segle Clinical, i com llançar una línia de productes nova: BioMimetic, totes dues en el sector de la dermocosmética. Amb més de 20 anys d'experiència en el sector, Pedro García Belenguer va ser director de Màrqueting i director comercial de Sesderma durant els últims sis anys.