Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

L’admissió es fa de manera personalitzada, tenint en compte el currículum i l’expedient de la persona sol·licitant i d’acord amb els paràmetres globals que estableixen les normes vigents. També s’hi tenen en compte els criteris específics determinats per la comissió de coordinació interuniversitària.

Aquests criteris són degudament publicats perquè estiguen accessibles per a qualsevol persona interessada.

Entre els criteris d’admissió cal assenyalar que les persones interessades a accedir a aquest màster, que no tinguen com a llengua materna el castellà, han de justificar un nivell de coneixement de la llengua que els permeta el seguiment òptim de les classes, per mitjà d’un document acreditatiu o bé posant-se en contacte amb els directors a fi d’establir un procediment alternatiu.

Respecte al criteri de grau d’afinitat al títol de màster de la titulació de procedència, es consideren titulacions afins al títol proposat la llicenciatura en Administració i Direcció d’Empreses, la llicenciatura en Investigació i Tècniques de Mercat, la llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques, Diplomatura en Empresarials i tots aquells nous graus o altres titulacions en què els candidats hagen cursat matèries de màrqueting que representen almenys el 10% dels crèdits totals de la titulació.

En cas que la titulació amb què es vol accedir al màster siga considerada no afí, la persona interessada a accedir al màster haurà d’acreditar coneixements en les matèries següents:
- Fonaments de màrqueting. Coneixements bàsics de la funció de màrqueting en l’empresa i de les quatre eines que conformen el màrqueting mix o operatiu: producte, preu, distribució i comunicació.
- Investigació comercial. Elements bàsics per al disseny i desenvolupament d’una investigació de mercats.
- Estadística. Estadística descriptiva i aplicada.

Aquests coneixements es poden acreditar per qualsevol de les vies següents:
a) Certificat de notes de la universitat de procedència, d’haver cursat i superat les matèries indicades.
b) Experiència professional provada en el camp del màrqueting i/o de la investigació de mercats, que ha de valorar la comissió.
c) Seminaris, cursos o altres màster.

Aquells estudiants que no puguen acreditar els coneixements indicats per cap d'estes vies podran realitzar la preinscripció condicionada a què en el cas de ser admesos superen el curs que arreplega estos coneixements bàsics i que amb este fi s'oferirà per ambdós universitats previ a l'inici del màster.

Segons el que exposa i atenent als distints criteris establits s'adjunta la taula de baremació de les distintes sol·licituds rebudes utilitzada per les Comissions de Coordinació Acadèmica del Títol en cada universitat.

 

Tabla de baremació

Formació de partida (títol amb què s'ingressa i altres): fins a 5 punts
Qualificació mitjana de l'expedient de la titulació d'accés: fins a 4 punts (1-aprobado, 2- Notable, 3- Excel·lent i 4 Excel·lent MH)
Experiència professional acreditada en màrqueting: fins a 3 punts
Investigació acreditada: fins a 4 punts
Idiomes acreditats: fins a 0,5
Carta de motivació/entrevista: fins a 2 punts

 

Procediment d'admissió

Junt amb la sol·licitud estudiant haurà d'adjuntar:

· Fotocòpia del títol

· Certificat de notes de la titulació que es posseïx, amb especificació de la qualificació mitjana obtinguda.

· Breu curriculum vitae que continga la seua vinculació amb els continguts del títol. 

· Carta de motivació en què el candidat haurà d'expressar les seues motivacions i aspiracions del candidat.