XXIII SETMANA INTERNACIONAL de la Universitat de València
Estudiants interessats/des en obtindre informació sobre les diverses opcions de mobilitat disponibles.
Web del Servei de Relacions Internacionals Semana Internacional
Presentació de Medicina i Odontologia Programes de Movilitat XXIII Setmana Internacional
Sessions informatives Erasmus+ Estudis, SICUE i altres opcions de mobilitat disponibles en la Facultat de Medicina i Odonotologia.
- Facultat de Medicina i Odontologia:
- dijous, 6 de novembre, 11:00 h. Aula Magna de Medicina
CRITERIS DE BAREMACIÓ ASPIRANTS ERASMUS+ 2026/27 NOVETAT
|
Criteris |
Valoració (Puntuació màxima de cada criteri) |
Comentari (Detall sobre la valoració dada, si escau) |
|---|---|---|
|
a) Nota mitjana de l’expedient fins al curs 2024/2025
|
10 punts |
Expedient acadèmic complet en |
|
b) Matrícula en grup ARA/AR/AI |
fins a 0,2 punts |
0,05 punts per curs matriculat. Es considera un curs quan la majoría d'assignatures han estat matriculades en el grup ARA / AR o/i AI. |
|
c) Participació
|
fins a 0,4 punts |
0,2 punts Mentoria incoming |
|
d) Idiomes estrangers |
fins a 0,5 punts |
0,2 certificat B2 0,25 certificat C1 0,3 certificat C2 (Certificats aportats en procés de soli·lcitud i validats per Servei de Relacions Internacionals de la UV) |
| e) Nombre de crèdits aprovats a finals del curs 2024-2025 |
0,1 punts |
A partir de 180 crèdits (Incloent crèdits d’optativitat): 0,1 punts |
|
Valoració Màxima Total |
11,20 punts |
En cas d´empat, es resoldrà segons criteris de desempat |
|
|
||
* Per al reconeixement dels punts de participació en AdR sol·licitar al correu adrmed@uv.es abans de la fi del període de sol·licitud Erasmus+ Estudis, per tal que confirmen a l’ORI la teua participació. (Per al reconeixement de participació es seguiran els mateixos criteris que per al reconeixement de crèdits: s’haurà de presentar el certificat de participació en les trobades de representants d’estudiants i el certificat emés pel propi AdR. Cap persona expulsada de l’AdR podrà rebre aquesta puntuació.)
Aquestos criteris han estat consensuats en Comissió d'Intercanvi i aprovats el 16 de juliol de 2025.
CRITERIS DE DESEMPAT
| f) Criteris de desempat ordenats per ordre d’aplicació | 1. Major nivell d’idioma 2. Major puntuació en apartat d’idiomes 3. Major nota mitjana de l’expedient a la finalització del curs 2024-2025 4. Major número de crèdits superats en expedient acadèmic a la finalització del curs 2024-2025 |
IMPORTANT:
REQUISITS ESPECÍFICS DE CENTRE per a la MOBILITAT ESTUDIANTS DE GRAU DE MEDICINA
- Haver superat 1er i 2on curs dels estudis de Grau de Medicina.
- Haver aprovat l'assignatura de 3er curs del Grau de Medicina: 34469 Patologia General i Semiologia.
- No tindre més de 13 crèdits pendents de 3er curs del grau de medicina.
(*) No es compten les assignatures optatives en el còmput de curs complet, per tant no és necessari haver superat optativitat de primer, segon i tercer (novetat curs 2024-25). Les tres condicions hauran d'acomplir-se en finalizar el curs en què es realitza la sol·licitud de mobilitat. En cas que un/a estudiant resulte adjudicatàri/a d'una plaça de mobilitat, però en acabar el curs no acomplesca aquestes condicions, no podrà matricular-se dels crèdits internacionals i per tant no podrà realitzar l'estància d'intercanvi prevista tot i que ja haja sigut nominat/da.
DOCUMENTS ÚTILS
Condicions Mobilitat Grau Medicina
Criteris valoració convocatòria Erasmus Estudis
Fullet informatiu programes d'intercanvi de la Facultat de Medicina i Odontologia
Presentació programes mobilitat Setmana Internacional
Models contractes Erasmus+ Medicina
Models contractes SICUE Medicina
Models contractes Erasmus+ Odontologia
Models contractes SICUE Odontologia
Guia pràctica Erasmus+ Sicue Outgoings
TESTIMONIS D'ESTUDIANTS QUE HAN FINALITZAT LA MOBILITAT







