COMPLIMENT DE COMPROMISOS DE LA CARTA DE SERVEIS - ANY 2022
SERV I. ACOMPANYAMENT FAMILIAR |
|||
COMPROMÍS |
INDICADOR |
OBJECTIU |
RESULTAT |
C1. Ens reunim amb les famílies en despatxos independents per a tractar informació personal. |
IND1. Percentatge d'ús d'espais independents en les reunions amb famílies. |
100% |
Es compleix |
C2. Oferim una atenció amable i personalitzada a través del diàleg i d'una comunicació respectuosa. |
IND2. Puntuació mitjana obtinguda en els ítems 2 i 9 de l'enquesta de satisfacció: “informació i acolliment”. |
Puntuació mitjana obtinguda: Mínim 4 Màxim 5 |
4,98 Es compleix |
C3. Proporcionem informació específica del servei. |
IND3. Puntuació obtinguda en els ítems 1 i 4 de l'enquesta de satisfacció: “Informació i acolliment”. |
Puntuació mitjana obtinguda: Mínim 4 Màxim 5 |
4,91 Es compleix |
C4. Garantim puntualitat en les cites programades. |
IND4. Puntuació obtinguda en l'ítem 4 de l'enquesta de satisfacció. |
Puntuació mitjana obtinguda: Mínim 4 Màxim 5 |
4,82 Es compleix |
SERV II. VALORACIÓ |
|||
COMPROMÍS |
INDICADOR |
OBJECTIU |
RESULTAT |
C5 Oferim informació precisa sobre com es durà a terme la valoració. |
IND5. Puntuació obtinguda en l'ítem 8 de l'enquesta d’“Informació i acolliment” i en l'ítem 1 de l'enquesta de “Valoració”. |
Puntuació mitjana obtinguda: Mínim 4 Màxim 5 |
4,78
|
C6. Recollim de la família la informació i preocupacions sobre la situació del xiquet o de la xiqueta. |
IND6. Puntuació obtinguda en l'ítem 5 de l'enquesta d’“Informació i acolliment” i en els ítems 2 i 5 de l'enquesta de “Valoració” |
Puntuació mitjana obtinguda: Mínim 4 Màxim 5 |
4,88 |
C7. Lliurem a les famílies usuàries un informe per escrit que recull tota la informació sobre la valoració inicial. |
IND7. Percentatge dels informes lliurats en cada valoració inicial. |
100% |
Es compleix |
C8. Lliurem a les famílies usuàries els resultats de la valoració inicial en menys d'un mes. |
IND8. Percentatge de les valoracions inicials realitzades abans d'un mes. |
Com a mínim el 80% de les valoracions es fan abans d'un mes |
Valoracions realitzades abans del mes: 54 Valoracions realitzades: 66 Percentatge: 81,81% Es compleix |
SERV III. INTERVENCIÓ |
|||
COMPROMÍS |
INDICADOR |
OBJECTIU |
RESULTAT |
C9. Treballem sobre el que prioritza la família. |
IND9. Puntuació obtinguda en l'ítem 3 de l'enquesta de satisfacció. |
Puntuació mitjana obtinguda: Mínim 4 Màxim 5 |
4,8 Es compleix |
C10. Oferim estratègies d'actuació a la família. |
IND10. Puntuació obtinguda en l'ítem 5 de l'enquesta de satisfacció. |
Puntuació mitjana obtinguda: Mínim 4 Màxim 5 |
4,82 Es compleix |
C11. Ens reunim amb professionals d'altres entitats. |
IND11. Puntuació obtinguda en els ítems 8 i 9 de l'enquesta de satisfacció. |
Puntuació mitjana obtinguda: Mínim 4 Màxim 5 |
4,69 Es compleix |
C12. Considerem l'entorn pròxim per a una millor intervenció. |
IND12 Percentatge d'intervencions realitzades en l'entorn educatiu, familiar o sanitari. |
Mínim el 15% de les intervencions realitzades |
* S'han realitzat 2.596 sessions, de les quals 405 s'han fet en l'entorn. Es compleix |
* Es recullen les dades només del segon semestre (quan es comencen a comptabilitzar).