Indicadors
- Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.
- Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.
- Percentatge de respostes relatives a la reserva d'espais d'ús docent no reglat en el termini establert de 24h.
- Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais.
- Satisfacció amb el suport prestat pel personal en esdeveniments institucionals desenvolupats en el campus d'Ontinyent.
- Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.
- Percentatge de tramitacions remeses a la facultat corresponent en el termini de 24h.
- Satisfacció amb l'ajuda prestada i les consultes o gestions durant la matrícula en el programa d'UNISOCIETAT
Atenció a persones usuàries
Servei 1: Atendre totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries, així com orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.
Compromís 1: Oferir a la comunitat universitària una finestra única de cerca (Trobes+) que permeta de manera fàcil consultar els recursos bibliogràfics impresos i electrònics de l'SBD, com també la col∙lecció del fons patrimonial de la UV..
INDICADOR 1: Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.
Fórmula: Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF
Meta: Evolució negativa
Unitat:: Queixes
Any | Valor | Num./den. | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 0 | 0 | ||
2023 | 0 | 0 |
Gestió d'espais
Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l'oferta del curs acadèmic (OCA).
Compromís 2: Traslladar en un termini de 24 hores els comunicats d'incidències relatius als recursos informàtics i audiovisuals situats en les aules (ordinador, videoprojector i megafonia...).
INDICADOR 2: Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.
Fórmula: [Nombre de comunicats d'incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d'incidències rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitat: %
Any | Valor | Num./den. | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 100 | 17/17 | 0 | |
2023 | 100 | 159/159 | 0 |
Gestió d'espais
Servei 3: Gestionar la reserva d'espais, disponibles tras l'OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d'acord amb les finalitats pròpies de la UV.
Compromís 3: Respondre en un termini de 24 h sobre la disponibilitat o no de l'espai d'ús docent no reglat sol·licitat a través del formulari del web emplenat correctament amb una antelació de 48h.
INDICADOR 3: Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d'espais en el termini de 24 h.
Fórmula: [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol∙licituds correctes de reserva d'espais] x 100
Meta: 100%
Unitat: %
Any | Valor | Num. / den. | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 100 | 33/33 | 0 | |
2023 | n. d. | 0/0 |
Consergeria
Servei 4: Gestionar la cessió temporal d'espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d'execució pressupostària vigent.
Compromís 4: Respondre en un termini de 72 hores sobre la disponibilitat o no de l'espai i donar el seu pressupost, comptador des de la data en què es dispose de totes les dades correctes.
INDICADOR 4: Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais.
Fórmula: [Nombre de respostes emeses en el termini de 72h / Total de sol∙licituds de cessió temporal d'espais rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitat: %
Any | Valor | Num. / den. | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 100 | 1/1 | 0 | |
2023 | 100 | 0/0 |
Suport Institucional
Servei 5: Prestar suport al desenvolupament d'activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com:
- Suport a les eleccions
- Esdeveniments institucionals
- Registre electrònic
Compromís 5: Donar el suport adequat al desenvolupament d'esdeveniments institucionals en Ontinyent organitzats pels vicerectorats.
INDICADOR 5: Satisfacció amb el suport prestat pel personal en esdeveniments institucionals desenvolupats en el campus d'Ontinyent.
Fórmula: Mitjana de l'ítem ponderada per nombre de respostes vàlides. Ítem valorat en escala Liker 5 (1: Molt en desacord... 5: Molt d'acord). Ítem 3: "L'ajuda prestada pel personal d'Ontinyent en els esdeveniments institucionals ha estat adequada i suficient".
Meta: Evolució positiva
Unitat: escala d'1 a 5
Any | Valor | Num/den. | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 0 | 0 | ||
2023 | 0 | 0 |
Consergeria
Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions:
- Control d'obertura /tancament i custòdia de claus.
- Recepció i distribució del correu.
- Difondre informació d'interès (cartells, dates d'exàmens i campanyes).
- Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts.
- Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.
Compromís 6: Dur a terme l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació de interès en el termini o horari establert en cada cas.
Indicador 6: Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.
Fórmula: Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d'informació d'interès.
Meta: Evolució negativa
Unitat: queixes
Any | Valor | Num./den. | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | 0 | 0 | ||
2023 | 0 | 0 |
Formació
Servei 7: Rebre la documentació relativa a sol·licituds de tramitacions formulats per l'estudiant i remetre-la a la facultat corresponent, en matèria de: - Reconeixement d'estudis oficials parcials de l'alumnat que desitja incorporar-se al centre. - Anul·lació de matrícula total o parcial per causa de força major. - Reconeixement i transferència de credits . - Trasllats d'expedients acadèmics sol·licitats per l'alumnat admés en altres centres.
- Certificats acadèmics.
- Avançament de convocatòria d'exàmens
- lmpugnació de qualificacions.
- Avaluació curricular per compensació.
Compromís 7: Lliurar a la facultat corresponent les sol·licituds de tràmits formulades per l'alumnat en un termini de 24 hores.
INDICADOR 7: Percentatge de tramitacions remeses a la facultat corresponent en el termini de 24h.
Fórmula: [Nombre de tramitacions traslladades a la facultat en el termini de 24h / Total de sol∙licituds de tramitacions rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitat: %
Any | Valor | Num./den. | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | n. d. | 0/0 | 0 | |
2023 | n. d. | 0/0 | 0 |
Formació
Servei 8: Prestar adequadament assistència tècnica i administrativa en matèria de matrícula a tots els usuaris del programa UNISOCIETAT.
Compromís 8: Prestar adequadament assistència tècnica i administrativa en matèria de matrícula a tots els usuaris del programa UNISOCIETAT.
INDICADOR 8: Satisfacció amb l'ajuda prestada i les consultes o gestions durant la matrícula en el programa d'UNISOCIETAT.
Fórmula: Mitjana dels ítems ponderada per nombre de respostes vàlides
Ítem valorat en escala Likert 5 (1: Molt en desacord... 5: Molt d'acord). Ítem 2: "L'ajuda prestada del personal durant la matrícula assistida ha estat adequada i suficient". Ítem 3: "Les meues consultes o gestions relacionades amb la matrícula han estat resoltes adequadament pel personal".
Meta: Evolució positiva
Unitat: escala d'1 a 5
Any | Valor | Num./den. | Desviació | Causa de la desviació negativa |
---|---|---|---|---|
2022 | n. d. | |||
2023 | 0 | 0 |