Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rectorat de la Universitat de València
Ugo Amaldi

Data de nomenament: 22 de de setembre de 1999.

A proposta de: Facultat de Física.

Data d’investidura: 8 de de novembre de 2000.

Padrí/ina: Dr. José Bernabeu Alberola i Dr. Antonio Ferrer Soria.

Apunt biogràfic:

Ugo Amaldi va nàixer el 1934 a Roma i es va llicenciar en Física per la Universitat de Roma. El seu interès per l'ensenyament i la difusió de la física l’acompanya des dels inicis de la seua carrera investigadora.

El professor Ugo Amaldi, la relació del qual amb el CERN (Laboratori Europeu de Física de Partícules) es remunta al 1960, ha desplegat una intensa activitat científica i és també un investigador que ha anat més enllà del seu camp d'especialització i s’ha interessat no sols per la física atòmica i nuclear, sinó igualment per l’aplicació dels descobriments fets en aquests camps a la medicina.

Documents:
Imatges de l'acte d'investidura:
Vídeos de l'acte d'investidura: