Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

NANBIOSIS renova la seua acreditació com ICTS

• 21 de novembre de 2018
NANBIOSIS

NANBIOSIS és una de les 29 ICTS (Infraestructures Científic Tècniques Singulars) reconegudes pel Consejo de Política Científica, Tecnológica e Innovación (CPCTI) del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades. El passat 6 de novembre el consell va aprovar l'actualització del Mapa de ICTS en el qual es renova l'acreditació de Nanbiosis com una d'elles.

El nou Mapa està integrat per 29 ICTS, que aglutinen un total de 62 infraestructures, totes elles operatives. En la nova actualització es manté el nombre de ICTS, però s'incrementa el nombre d'infraestructures per la incorporació de nous nodes a les ICTS distribuïdes ja existents.

NANBIOSIS ofereix serveis complets per a la producció i caracterització de nanomaterials, biomaterials i sistemes en biomedicina. Aquesta ICTS està integrada pel CIBER-BBN, el Centro de Cirurgia de Mínima Invasión Jesús Usón (CCMIJU) i la recent incorporació de Bionand a Màlaga. Consta de 28 unitats distribuïdes per la geografia espanyola i coordinades sota una finestreta única. En conjunt, aquestes unitats ofereixen projectes a mesura i clau en mà que inclou el disseny, la producció de biomaterials i nanomaterials i la caracterització d'aquests bio i nanomaterials, teixits, dispositius i sistemes mèdics des d'un punt de vista, físic-químic, funcional, toxicològic i biològic (incloent la validació preclínica), centrat en aplicacions biomèdiques.