Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

Premis Fundació Trinitat Alfonso

La Universitat de València convoca els Premis Fundació Trinidad Alfonso per a esportistes universitaris en compliment del Conveni de col.laboració entre les set universitats valencianes del Campionat Autonòmic d´Esport Universitari (CADU) i la Fundació Trinidad Alfonso per a la promoció de l´esport universitari.

L´objecte d´aquesta convocatòria és la concessió de dos premis adreçats als millors estudiants esportistes de la Universitat de València, en modalitats masculina i femenina, que hagen compaginat amb els millors resultats l´excelencia acadèmica i la pràctica esportiva d´elit i alt nivell al llarg del curs. Cada premi consisteix en un diploma acreditatiu, una placa commemorativa i un premi econòmic de 600 euros cadascun.

CURS 2017/2018

RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATORIA CURS 2017/2018

Publicada al DOGV del 27 de juliol de 2018 (Extracte de la resolució del 25 de juny de 2018). Publicada al Tauler Oficial de la Universitat de València el dia 27 de juliol de 2018 (VEURE ANUNCI)

Es sol·licita per la seu electrònica de la Universitat fins l ´11 d´octubre de 2018:

1. Accedim a "ENTREU" i seguim tots els passos fins a finalitzar el procés i enviar la sol·licitud.
  2. Adjuntem la documentació sol·licitada en Entreu.

CURS 2016/2017

Premi Modalitat Masculina: HECTOR CABRERA LLACER

Premi Modalitat Femenina: CARLA MASIP GIMENO

RESOLUCIÓ PREMIS "FUNDACIÓN TRINIDAD ALFONSO" PER ALS ESPORTISTES UNIVERSITARIS DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA PER AL CURS 2016/2017