Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

El flamenc i les sevillanes posen el fermall d’or a la temporada de festivals

Dones ballen sevillanes en el festival del 2017.

El Festival Flamenc i de Sevillanes, organitzat pel Servei d’Educació Física i Esports, posà el fermall d’or a la temporada de ball en la Universitat de València el passat 1 de juliol. En la seua sisena edició, tornà al Teatre Tívoli de Burjassot.

Dirigit i coreografiat per la professora Lucila Duarte, el Festival va reunir sobre l’escenari un centenar de balladors i balladores, alumnes de l’activitat, per a interpretar més d’una desena d’actuacions.

Amb el VI Festival de Flamenc i Sevillanes la Universitat de València posà fi a la programació de festivals que va arrancar el dia 1 de maig amb la convocatòria “salsera”, a la qual van seguir les danses del món, una de les cites més esperades de l’any amb més de 150 ballarins i ballarines que van exhibir sobre l’escenari del Tívoli els principals passos del funky o el hip-hop, així com danses clàssiques, contemporànies, orientals o tribals, a més d’excel·lents coreografies de musicals, bollywood i jazz.

Data d'actualització: 2 de juliol de 2018.