Logo de la Universitat de València Logo del portal

Gaudeix del teu entorn. Programa de col·laboració entre la UV i la UPV

• 18 de maig de 2018
Ruta guiada

La Universitat de València - Estudi General i la Universitat Politècnica de València llancen per tercer any consecutiu, una iniciativa conjunta per a facilitar la cooperació interuniversitària en el camp dels programes universitaris per a majors.

Així, les dues universitats publiques de la ciutat de València, mitjançant els seus programes per a majors "La Nau Gran" i ”Universitat Sènior", proposen per al curs 2017/2018 el programa formatiu comú denominat “Gaudeix del teu entorn” compost per diferents activitats relacionades amb el patrimoni històric i artístic que ens envolta.

El programa tindrà una durada de 10 hores lectives en sessions de 2,5 hores cadascuna, desenvolupades durant els dijous 7, 14, 21 i 28 de juny de 2018, en horari de 17:30 a 20:00 hores, excepte la sessió de Sant Nicolau que serà de 16:30 a 19:00 hores.

La Nau Gran serà l'encarregada d'organitzar les sessions dels dies 7 i 14 i la Universitat Sénior organitzarà les sessions dels dies 21 i 28.

L'activitat està adreçada a l’alumnat nascut en 1963 o en anys anteriors.

L'import de la matrícula és de 35€ per persona. L'entrada a l'església de Sant Nicolau costa 1 euro que no està inclòs en el preu de la matrícula.

Places limitades: La Nau Gran ofereix 15 places per a l’alumnat que en aquest curs ha estat cursant algun itinerari o curs de Nau Gran en Obert.

Ací pots consultar el fullet amb tota la informació.

La inscripció començarà el divendres 25 de maig a les 9:00 hores.

La inscripció es realitzarà mitjançant l'aplicació ENTREU.  Per poder fer el pagament cal que les finestres emergent estigues desbloquejades. El pagament es realitzarà mitjançant targeta bancària.

INSCRIPCIÓ