Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants en classe

S’ha celebrat l’acte de benvinguda La Nau Gran 2018

• 6 de setembre de 2018

El dia 6 de setembre hem celebrat l’acte de benvinguda per a l’alumnat de La Nau Gran que estudiarà en la Universitat de València durant el curs acadèmic 2018-19.

Ací teniu la presentació en Powerpoint que s’ha projectat.

La Nau Gran

A l’acte han assistit els nostres companys i companyes del Servei de Biblioteques, el Servei d’Educació Física i Esports i el Centre d’Idiomes. Ací teniu els seus enllaços:

Servei de Biblioteques

Servei d’Educació Física i Esports

Powerpoint Servei d'Educació Física i Esports

Centre d’Idiomes

A més, també ens han presentat diversos programes en els quals podeu participar com a voluntaris:

Voluntariat Cultural de la universitat de València

Amics de la Gent Major (AGM)

Asociación Familiares Alzheimer Valencia (AFAV)