Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Administració sense papers, nivell avançat: La gestió electrònica

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició En línia asíncrona
Llengua Castellà
Durada total 25 h
Durada en línia asíncrona 25 h
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 14/10/2024
Data de finalització del curs 15/11/2024
Data d'inici d'inscripció 04/09/2024
Data de finalització d'inscripció 13/09/2024
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Objectius formatius
  • Estudiar els conceptes principals en relació amb la identificació electrònica a nivell nacional i europeu a través de l'estudi de la plataforma Cl@ve d'identitat electrònica de les Administracions Públiques.
  • Analitzar com es gestionen a les administracions els documents electrònics i les seues còpies electròniques, així com les tècniques de digitalització de document, baix el compliment estricte de les normes tècniques d'interoperabilitat.
  • Comprendre la terminología d'interés i els aspectes generals dels apoderamen, identificant els actors que intervenen en un apoderament des de la perspectiva Llei 39/2015.
  • Adquirir els coneixements necessaris en matèria de gestió d'expedients electrònics mitjançant l'anàlisi d'un sistema de gestió de documents i expedients electrònics.
  • Finalment, el curs mostra les condicions per a la pràctica de notificacions administratives incorporades per la Llei 39/2015.
Continguts
  1. Identitat electrònica per a les Administracions Públiques
  2. Digitalització, document electrònic i expedició de còpies electròniques
  3. Gestió d'expedients electrònics
  4. Notificacions administratives i els seus tipus (notificacions electròniques)
  5. Els apoderaments i el Registre Electrònic d'Apoderaments
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
  • Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a
  • Superar totes les activitats del curs en línia
Inscripció