Destinataris
PDI
Modalitat d'impartició
Presencial
Llengua
Anglès
Durada total
4
Durada presencial
4
Programa
PRIDA
Modalitat formativa
Curs
Curs acadèmic
2025-2026
Edició
02
Any del pla de formació
2025
Data d'inici del curs
12/12/2025
Data de finalització del curs
12/12/2025
Data d'inici d'inscripció
09/09/2025
Data de finalització d'inscripció
18/09/2025
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 12/12/2025 10:00 | 12/12/2025 14:00 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Perfil professional destinataris
Professors de la Universitat de València, sense experiència en l'ús d'IA o *ChatGPT en educació.
Criteris de selecció
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat UV
- Aura Tormos, Juan Ignacio
- PDI-Ajudant Doctor/A
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
Aprendre i comprendre les tecnologies d'IA.
Provar ferramentes d'IA per a la producció de contingut educatiu.
Implementar tecnologies d'IA en el procés educatiu de l'estudiant.
Provar ferramentes d'IA per a la producció de contingut digital.
Provar ferramentes d'IA per a la producció de contingut educatiu.
Implementar tecnologies d'IA en el procés educatiu de l'estudiant.
Provar ferramentes d'IA per a la producció de contingut digital.
Competències que es desenvoluparan
1 Millorar les competències tècniques en l'educació superior
2 Comprendre les noves tecnologies utilitzades pels estudiants
3 Introduir nous mètodes en l'educació
2 Comprendre les noves tecnologies utilitzades pels estudiants
3 Introduir nous mètodes en l'educació
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Assistència i participació en les activitats proposades