Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Conducta organitzacional: accions per a millorar la gestió

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 25
Durada presencial 25
Durada en línia síncrona 0
Durada en línia asíncrona 0
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2023-2024
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 06/05/2024
Data de finalització del curs 13/05/2024
Data d'inici d'inscripció 28/02/2024
Data de finalització d'inscripció 13/03/2024
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 06/05/2024 09:00 06/05/2024 14:00 INTRAS
2 07/05/2024 09:00 07/05/2024 13:00 INTRAS
3 08/05/2024 09:00 08/05/2024 13:00 INTRAS
4 09/05/2024 09:00 09/05/2024 13:00 INTRAS
5 10/05/2024 09:00 10/05/2024 13:00 INTRAS
6 13/05/2024 09:00 13/05/2024 13:00 INTRAS
Perfil professional destinataris
PTGAS de la Universitat de València tenint prioritat Gerent, Vicegerents, Caps de Servei, Directors Tècnics de Serveis, Caps de Secció, Administradors.
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat UV
  • Gil Monte, Pedro Rafael
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Ver ficha
Professorat no UV

Ángel Martínez Moreno

Llicenciat en Psicologia.

Director d’Aduma (www.aduma.cat).

Objectius formatius
  • Desenvolupar habilitats bàsiques de lideratge i direcció
  • Proporcionar les bases per a realitzar una gestió motivadora.
  • Aplicar tècniques de desenvolupament i motivació de personal.
  • Conéixer la importància dels equips de treball en les organitzacions.
  • Conéixer les etapes de creació, gestió i direcció d'equips de treball.
  • Desenvolupar habilitats per a generar sinergies positives entre els membres de l'equip.
  • Desenvolupar habilitats per a la direcció d'equips de treball.
  • Desenvolupar habilitats per a millorar l'eficàcia de la comunicació i resolució de conflictes.
Continguts
  • Autoorganització directiva.
  • Comunicació efectiva en grups de treball.
  • Creació i consolidació de l'equip de treball.
  • Lideratge, coaching i motivació de persones.
  • Habilitats socials per a directius.
  • Presa de decisions.
Competències que es desenvoluparan

Les competències que es potenciaran estan relacionades amb:

  • La millora dels processos de comunicació interpersonal en l'àmbit laboral.
  • L'optimització de les estratègies de comunicació.
  • La gestió del treball en equip i les seues diferències respecte a altres formats d'organització de l'activitat laboral.
  • La identificació de les capacitats personals per al treball en equip i establir maneres d'optimitzar-les.
  • L'aprenentatge de diferents tècniques de treball en equip.
  • La identificació de les competències personals en aspectes clau de l'autoorganització del treball professional individual.
  • La planificació d'objectius de millora de les pròpies capacitats.
  • La utilització de tècniques que optimitzen les capacitats de gestió de la pròpia activitat professional.
  • La capacitat per a identificar diferents modalitats de direcció d'equips en funció de les característiques de les persones i de les tasques a realitzar.
  • L'avaluació de les competències personals per a dirigir persones i plantejar objectius de millora.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

L'avaluació es realitzarà mitjançant examen de preguntes tipus test i exercicis a resoldre en classe. Es valorarà la participació en classe.

Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscripció