Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 24/11/2023 10:00 | 24/11/2023 14:00 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 27/11/2023 10:00 | 27/11/2023 14:00 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 01/12/2023 10:00 | 01/12/2023 14:00 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 04/12/2023 10:00 | 04/12/2023 14:00 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Garcia Masso, Xavier
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
El principal objectiu d'aquest curs és aprendre a dissenyar jocs de fuita educatius mitjançant l'ús de l'eina digital en línia Genially. Els objectius específics de l'acció formativa són:
1- Establir la narrativa del joc de fuita.
2- Familiaritzar-se amb l'entorn digital Genially.
3- Crear imatges interactives.
4- Crear inventaris per als jocs de fuita.
5- Dissenyar puzles dins del joc de fuita.
6- Crear cadenats de diferents tipus.
7- Incloure contingut específic disciplinar en el joc de fuita.
8- Dissenyar batalles d'enginy (qüestionaris) en el joc de fuita.
- Saber crear jocs de fuita educativa que incloguen continguts específics de l'assignatura objectiu en l'entorn en línia Genially, fent ús de les seues funcionalitats per a incloure materials audiovisuals
- Desenvolupar la creativitat personal que permeta elaborar una narrativa que servisca com a eix vertebrador dels jocs de fuita educatius
- Utilitzar l'eina digital Genially, al costat de totes les seues plantilles, amb l'objectiu de crear els diferents elements que formen part del joc de fuita, ja siguen cadenats o portes amb contrasenya, inventaris d'objectes importants, batalles d'enginy o puzles
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a