Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 18/06/2025 15:30 | 18/06/2025 19:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Badia Valiente, Jose David
- PDI-Titular d'Universitat
- Cap de Seccio-Servei
- Cap Iniciativa Per a Sostenibilitat
- Ballesteros Garrido, Rafael
- PDI-Titular d'Universitat
- Vicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets
- Reflexionar sobre la carrera acadèmica mitjançant diferents tècniques.
- Pràctica del currículum narratiu.
- Posar en valor els perfils acadèmics, actualitzar-los i interrelacionar-los.
- Triar estratègia per a la visibilitat acadèmica.
TIC tècniques i habilitats narratives per a potenciar la visibilitat acadèmica.
Assistència i participació