Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 25/03/2025 10:00 | 25/03/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
2 | 01/04/2025 10:00 | 01/04/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
3 | 08/04/2025 10:00 | 08/04/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
4 | 15/04/2025 10:00 | 15/04/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Rodriguez Del Pino, Juan Antonio
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a Curs
1. Conscienciar sobre els privilegis i els lligams del mandat patriarcal existent entre els homes.
2. Fomentar estructures de canvi entre els homes en tots els àmbits universitaris cap a formes de relació amb les dones (i qualsevol expressió de la diversitat) més igualitàries.
3. Promoure models diferents de ser home en la societat en general, i en l'àmbit universitari en particular.
UNITAT 1. CONCEPTES: GÈNERE, IGUALTAT I MASCULINITATS
Masculinitats. Alguns referents.
UNITAT 2. SOCIALITZACIÓ, HOMES I GÈNERE
Estereotips, Socialització i educació de gènere
UNITAT 3. MASCLISME EN LA SOCIETAT ACTUAL
micromasclismes i postmasclismes
UNITAT 4. QUÈ PODEM FER ELS HOMES PER LA IGUALTAT?
10 accions concretes per a unes masculinitats més saludables
1. Pensament sistemico
1.1. Entendre les interconnexions entre les causes dels fenòmens, problemes i conseqüències
2. Anticipació
2.1 Comprén múltiples escenaris futurs, sabent diferenciar entre escenaris probables i el desitjable.
2.2 Preveu possibles impactes derivats de les accions.
3. Normativa
3.1. Generar criteris ètics per a desemmascarar les desigualtats que es perpetuan entre les persones
4. Resolució de problemes
4.1. Donar resposta ètiques a les necessitats detectades i-o expressades per les persones
Assistència al 85% de les sessions
Realització d'una activitat pràctica
Participació activa
Realització d'un exercici final