Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Foundations of Social and Emotional Development and Effective Stress Managment for Educators

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Anglès
Durada total 8
Durada presencial 8
Programa PRIDA
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 09/06/2025
Data de finalització del curs 18/06/2025
Data d'inici d'inscripció 29/04/2025
Data de finalització d'inscripció 09/05/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 09/06/2025 10:00 09/06/2025 14:00 Aula 2.2 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 18/06/2025 10:00 18/06/2025 14:00
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Schoeps -, Konstanze
  • PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
  • Coordinador/a Curs
Ver ficha
Objectius formatius

Aquest curs es basa en el model d'habilitat de la intel·ligència emocional (Mayer et al., 2016) i té com a objectiu millorar la percepció de les pròpies emocions i les emocions dels altres, desenvolupar habilitats en la comprensió de les emocions i el seu impacte en el comportament i la relació, així com cultivar estratègies per gestionar eficaçment les emocions en un mateix i en les interaccions interpersonals. La primera sessió està dedicada a la “seqüència natural” de l'aprenentatge social i emocional: percebre, comprendre i gestionar les emocions. La segona sessió se centra en el desenvolupament d'habilitats en l'assertivitat, la resolució de conflictes i l'empatia, amb un enfocament en el seu paper en la reducció de l'estrès. Les estratègies d'instrucció inclouen exercicis experiencials, debats interactius, activitats de rol per practicar la comprensió i la gestió de les emocions en diferents escenaris

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència

Inscripció